דרמה: ח"כ אוריאל בוסו ימונה לשר הבריאות

איתי גדסי 1 Comment on דרמה: ח"כ אוריאל בוסו ימונה לשר הבריאות

מפלגת ש״ס: יו״ר המפלגה הרב אריה דרעי החליט למנות את ח״כ אוריאל בוסו לתפקיד שר הבריאות. דרעי: "לאור מצב החירום במדינת ישראל והאחריות הגדולה שיש למפלגת ש״ס בשני משרדים חשובים עם אחריות גדולה לאזרחי ישראל ולרשויות המקומיות – ח״כ אוריאל בוסו ימונה לתפקיד שר הבריאות והשר ארבל ימשיך בתפקידו כשר הפנים"

צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ברקע מלחמת חרבות ברזל: מפלגת ש"ס יוצאת הבוקר בהודעה רשמית כי ח"כ אוריאל בוסו ימונה לשר הבריאות, בעוד השר ארבל יוותר במשרד הפנים.

יו״ר ש״ס הרב אריה דרעי: "נעתרתי לבקשתו של ידידי השר משה ארבל כי לאור העומס הרב המוטל על כתפיו ובייחוד שנכנס מלכתחילה לתפקידו באופן זמני כשר בשני משרדים – הפנים והבריאות, ולאור בקשתו להתמקד בתפקידו כשר במשרד הפנים, החלטתי כעת באישור מועצת חכמי התורה כי לאור מצב החירום במדינת ישראל והאחריות הגדולה שיש למפלגת ש״ס בשני משרדים חשובים עם אחריות גדולה לאזרחי ישראל ולרשויות המקומיות – ח״כ אוריאל בוסו ימונה לתפקיד שר הבריאות והשר ארבל ימשיך בתפקידו כשר הפנים".

"מאחל הצלחה גדולה לח״כ אוריאל בוסו שר הבריאות הנכנס שיתרום מניסיונו כיו״ר וועדת הבריאות בכנסת, המשימה שלו בפרט בעת הזאת היא משימת קודש, לעזור ולחזק את מערכת הבריאות שעסוקה כולה בהצלת חיים. אני מודה לשר הפנים משה ארבל על מסירותו העצומה במשרד הבריאות ומאחל לו בהצלחה במשרד הפנים בפרט בעת הזאת לסייע ככל האפשר לרשויות המקומיות החווים תקופה מאתגרת".

וברמה הפוליטית – מונציפלית: המשמעות הישירה היא גם הסרת מועמדותו של בוסו מההתמודדות לראשות העיר בני ברק.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    המינוי הזה הוא דבר חשוב עם כל ההשלכות. אבל זה רחוק מלהיות דרמה (כמו שכתוב בכותרת). בימים נוראים שאנחנו נמצאים, מינויו הוא לא דרמה ולא חצי דרמה.